2012. április 27., péntek

Díjat kaptam!

A díjjal Zsu ajándékozott meg, nagyon szépen köszönöm neki.

A díj feltételei:

1)Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van és add át a díjat.
2)Köszönd meg a díjat akitől kaptad.
3)Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akinek a díjat tovább adod, és hagyj üzenetet a
  blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
4)Ossz meg 5 dolgot, amit az olvasóid nem tudnak rólad.


A díjat tovább adom:


1. Ági mama 
2. Nóralkotás
3. Pankacs gyöngyös kuckója
4. Brigitte gyöngyudvar
5. Orsi gyöngyei 

Öt dolog rólam:
1. Szeretem az édességet
2. Szeretek süteményt sütni
3. Szívesen kipróbálok mindenféle kézműves tevékenységet
4. Szeretek olvasni
5. Gyűjtöm a kisfiam alkotásait

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, Erika, nagyon örülök is neki, de... Nem tudom, átvehetem-e, mert a szabály szerint 200-nál KEVESEBB követővel rendelkező bloggernek kellene kapnia, nekem meg több van. Szerintetek?

    VálaszTörlés
  2. Nekem is, de azért köszönöm.
    Én tudom, hogy Erika már nagyon régóta nézegeti a blogokat, amikor még nem is volt annyi rendszeres olvasónk... És tudom, hogy Orsi téged is, és Nóralkotást is a gyöngyhímzés miatt jelölt meg, mert annyi sok inspirációt adtok neki, Erikának.
    Úgyhogy szerintem átvehetjük a díjat, legfeljebb nem adjuk tovább, teret hagyva másnak az "adásra".
    Pussz mindenkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika! Nagyon szépen köszönöm! Elnézést, hogy ilyen későn reagálok, de mostanában nem igen kerülök a számítógép közelébe.

      Törlés